Terminology (offtopic)

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Středa Únor 25 10:16:33 CET 1998

On Wed, 25 Feb 1998, Joe wrote:

> Panove,
>
> ziji v USA od 1982, pracuji tady jako nezavisly programmer, lepe receno
> 'consultant'. Delam hodne v Unixech, hlavne C, ale taky embedded, to je
> assembly, predevsim pro Motorola processory, a pak jeste asi dve tuny
> jinych veci, jako SQL, X, atd.
>
> Ted jsem nahodou zavital do tyhle newsgroup a jsem uplne sokovanej
> ceskou computerovou terminologii. Panenko Marja lidi, vzdyt ja skoro
> nevim o cem mluvite.
>
> Nejvice me dorazily "roury", pokud se nemylim to jsou 'pipes' ze ano?

  ;-) taky muzeme psat pajpa misto roura ;-)

  je pravda, ze pro nas (v Cesku) je typicka jakasi hatmatilka slozena jak
z anglickych terminu, tak i originalnich ceskych . Nemyslim, ze by to bylo
na zavadu veci .

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "