Terminology (offtopic)

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Středa Únor 25 10:30:36 CET 1998

On Wed, 25 Feb 1998, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:

>   ;-) taky muzeme psat pajpa misto roura ;-)
>
>   je pravda, ze pro nas (v Cesku) je typicka jakasi hatmatilka slozena jak
> z anglickych terminu, tak i originalnich ceskych . Nemyslim, ze by to bylo
> na zavadu veci .

Taky si myslim. Stejne jako si vytvareji obcas "zertovnou" terminologii
uzivatele v anglictine, delame to i v cestine.

Misto "roura" bychom mohli rikat treba "trubka", nebo rovnou "trouba".  :-))

Zdravi
         Bohumil Chalupa