Uvaha: nova distribuce. Was: 'Re: Pocesteni...(FLAME)'

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch
Pondělí Leden 19 20:47:52 CET 1998

>Az raz najdem cas, tak by som rad urobil zo svojich utilit nejaky
>balik typu 'urob si svoju osobnu distribuciu'.  Zaujimali by ma vase
>nazory na nieco take (alebo, aspon ci to este niekoho zaujima alebo su
>uz vsetci red-hat a debian).

Na Linuxu je pekne, ze si kazdy muze delat co chce. Nemelo by se to
ale prehanet - kdyz si bude kazdy delat na svem takovym zpusobem, ze
jeho usili nepujde spojit s usilim jinych, tak ten vyvoj moc
nepopostrcime. Je to samozrejme otazka zdraveho kompromisu: uplna
unifikace je spatna, protoze brzdi pokrok, ale prilisna roztristenost ho
brzdi take, jelikoz mnoho prace musi byt delano nekolikrat.

Muj osobni nazor je, ze distribuci uz je dost a zacinat delat
nejakou jinou bez velmi vaznych duvodu je mrhani casem. Je dobre si
uvedomit, ze mnoho lidi (vcetne me) je nepruznych: dokud neco funguje,
budou to ze setrvacnosti dal pouzivat, jelikoz je jim lito casu
venovaneho na uceni se necemu novemu.

BTW, abych odpovedel na skoro-otazku v zavorce, pouzivam Slackware,
protoze jsem s nim zacal a tudiz se v nem umim snadno vrtat. (Typicka
ukazka setrvacnosti v mysleni.:-) Mam i dalsi duvody, ale ty tu
zverejnovat nechci, protoze by to nejspis vedlo na dalsi 100 mailovou
diskusi.

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Piste mi cesky v ISO-8859-2)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26]
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.