problem s kartou

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Středa Červenec 1 09:45:07 CEST 1998

npa na post.cz wrote:
> 2)   Dalsi problem nastal, kdyz jsem to nainstaloval a spustil startx. Kdyz se mi otevre nejake oknoa chci ho zavrit zjistim, ze obvykla tlacitka maji neobvykle funkce (napr. tlacitko s krizkem maximalizuje okno.)
Manipulace s okny (vybavovani je listami, tlacitky, menitky a maxima-
lizovani, ikonifikace, ruseni atd.) ma na starosti windowmanager.
Staci se podivat do nejakeho konfiguraku pro WM (pro mwm je to
~/.mwmrc resp. /usr/lib/X11/app-defaults/system.mwmrc, pro fvwm
je to ~/.fvwmrc resp. /usr/lib/X11/app-defaults/fvwm/system.fvwmrc,
atd. atp.). Konfiguraky byvaji celkem dobre dokumentovany pomoci
komentaru primo v konfiguraku.

--
						Jan Serak