problem s kartou

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červenec 1 10:10:13 CEST 1998

> Manipulace s okny (vybavovani je listami, tlacitky, menitky a maxima-
> lizovani, ikonifikace, ruseni atd.) ma na starosti windowmanager.
> Staci se podivat do nejakeho konfiguraku pro WM (pro mwm je to
> ~/.mwmrc resp. /usr/lib/X11/app-defaults/system.mwmrc, pro fvwm
> je to ~/.fvwmrc resp. /usr/lib/X11/app-defaults/fvwm/system.fvwmrc,
> atd. atp.). Konfiguraky byvaji celkem dobre dokumentovany pomoci
> komentaru primo v konfiguraku.
Mozna to bude trochu jinde. Pokud mate kartu S3V, tak je chyba v
XFree driveru pri 256 barvach a kurzor je posunut o zhruba takovyto
kus oproti svemu zobrazeni.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe