Blazniva lenochova idea

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Červenec 15 12:08:40 CEST 1998

V poslednim dopise Ondra Koutek pise:
> [...]

Nektere TV karty to maji. Moderni desky maji i IrDA port. Pak musi
zapracovat kutil Tim.

Na ATX uz je dany. Bude ale asi nutne napsat ovladac pro Linux.

No ATX desky uz umi obsluhovat tyto veci skrz APM. Ja napr. mam udelano, ze
muzu kliknutim mysi poslat stroj uplne do off prip. jen do suspend rezimu.
totez muzu po modemu. Staci do jadra zakompilovat APM podporu.

> S tim chozenim spat bych videl jako nejrozumejsi napsat "shutdown now" a
> mas po problemu. Pak ho jen vypnes a rano nechas chvilku bootovat. Zatim
> si muzes vypit ranni kafe.

shutdown -h now    a vypnuti zaridim APM (mozno i z ext. zdroje)

co se tyce ranniho buzeni - ze suspend by to asi slo nastavit (je tam trochu
problem se siti) a mozna i pres budik (4Ah na PC). Ale rano lze i stisknout
tlacitko a on zbootuje nebo odsleepne.

milan

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/