Blazniva lenochova idea

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Středa Červenec 15 13:06:07 CEST 1998

>  Moderni desky maji i IrDA port. Pak musi
> zapracovat kutil Tim.

A co hardware pre IrDA? ... ja mam na doske len jumper s napisom IrDA ...

> Na ATX uz je dany. Bude ale asi nutne napsat ovladac pro Linux.

a bude ta sranda rozumiet signalom z televizneho RC ovladaca

> No ATX desky uz umi obsluhovat tyto veci skrz APM. Ja napr. mam udelano, ze
> muzu kliknutim mysi poslat stroj uplne do off prip. jen do suspend rezimu.
> totez muzu po modemu. Staci do jadra zakompilovat APM podporu.

hej, lenze neviem ako tu masinu dostat z off modu do on len pomocou vstavanych
hodin. Co sa tyka sleep a spol. v tych modoch bezi ventilator v hlavnom zdroji,
takz je to hlucne ako kosacka na travu.

> co se tyce ranniho buzeni - ze suspend by to asi slo nastavit (je tam trochu
> problem se siti)

siet nevadi, skor by ma potesilo keby to slo zobudit z toho dialkoveho ovladania

> a mozna i pres budik (4Ah na PC). Ale rano lze i stisknout
> tlacitko a on zbootuje nebo odsleepne.

ale to by som musel vstat skor ako pocitac, a to ja velmi nerad :-) ... ja by
som radsej aby pocitac budil mna a nie naopak :-)

--
                            Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                                  http://storm.alert.sk