Q: Nastaveni hesla

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červenec 22 21:47:56 CEST 1998

Hm...mna osobne by zaujimalo ako vytvaarate konto uziivatelovi ...
To on si to heslo saam nepiise ? To je dobree potom :-))
A ked uz si ho piise saam....je problem si spravit script, ktory by robil
asi toto:
useradd ($HOME,$MAIL a secko okolo toho)
passwd $USER
a vam by sa ukaazala iba vyzva na napisanie hesla......

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/
     University of Agriculture       Voice: (0042) 087/601 kl. 864
       Nitra, Slovakia                             087/412616

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/