Q: Nastaveni hesla

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Čtvrtek Červenec 23 08:17:18 CEST 1998

Asi v lednu jsem se pral se stejnym problemem.  Nejrychlejsi je
nainstalovat expect a pouzit demonstraci priklad v nem (autopasswd).

passwd(1) se ale za urcitych okolnosti obtezuje vzit heslo ze stdin.  To
kdyz nema k dispozici terminal.  Je to popsano v getpass(2), ktery passwd
pouziva.

Pouziti Perlu je zdaleka nejelegantnejsi reseni.  Prinasi vsak problem s
portovatelnosti (shadow/nonshadow).

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>
CLNet network administrator