Q: Nastaveni hesla

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Čtvrtek Červenec 23 12:34:20 CEST 1998

> Asi v lednu jsem se pral se stejnym problemem.  Nejrychlejsi je
> nainstalovat expect a pouzit demonstraci priklad v nem (autopasswd).

Jo to jsem rano zkousel; jednou to zafungovalo, pak jsem prebootoval
a od te doby to nefunguje.

Symptom: Spawnuje to passwd; na prvni vyzvu to asi neco posle (string
neni videt, system si obcas stezuje na kratke heslo apod.). Nevim, co
se deje pak - po druhe vyzve je ten string jiz videt na konzoli,
chvilku to visi a pak se ukonci bez pokusu o nastaveni hesla. Pritom
passwd na tehoz uzivatele funguje.

Mimochodem, nevim, na co RedHati mysleli - expect potrebuje libX
(mozna zprostredkovane pres tcl), coz na stroji, kde X neni vubec
instalovano, je trochu mrzute...

> Pouziti Perlu je zdaleka nejelegantnejsi reseni.  Prinasi vsak
> problem s portovatelnosti (shadow/nonshadow).

No prave...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz