presmerovani vystupu v bashi

Pondělí Červenec 27 20:34:55 CEST 1998

On Sun, 26 Jul 1998, Pavel Korensky wrote:

> Jak se ale vypne presmerovani, na to jsem zatim jeste
> neprisel. Ocekavam teda rovnez, kdo uz na to prisel.

To si predstavuju asi tak, jako kdyz nekdo auto prestrika na modro a pak,
kdyz ho modra omrzi, se rozhodne to prestrikani "vypnout." :)

Standardni vystup proste JE. Kdyz se zmeni, tak se zmeni. Moznosti jak
se vracet k puvodnimu nastaveni jsou (prvni dve uz tady byly zmineny):

1) vystup globalne nemenit, ale dat > vsem programum (lze je take zabalit
   do { } nebo ( ) )
2) pouzit /dev/tty (pouze pokud ma program terminal (a pouze pokud to
   puvodne byl jeho terminal))
3) schovat puvodni nastaveni vystupu do jineho fd a obnovit z neho

priklad:

	exec 4>&1 >/dev/null
	echo 1
	exec 1>&4
	echo 2

vypise cislici 2

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."