presmerovani vystupu v bashi

Pavel Korensky pavel na korensky.cz
Neděle Červenec 26 20:47:34 CEST 1998

Znak '>' presmerovava standardni vystup, cili /dev/stdout do souboru. Je-li
tedy presmerovan, neobsahuje prikaz 'exec > /dev/stdout' zadnou zmenu
presmerovani. Jak se ale vypne presmerovani, na to jsem zatim jeste
neprisel. Ocekavam teda rovnez, kdo uz na to prisel.

Leo Hadacz wrote:

> [...]
Dve a

> [...]
>spoustim spousty programu, nektere pres ssh a roury, a potrebuju, aby
vystup
>nesel na obrazovku, ale nekam do souboru. Pokud mam jeden nebo stridave
vice
>souboru, neni problem. Ale chtel bych, aby mi skript pote, co psal nekam do
>souboru, chvili psal jeste taky na obrazovku a to nevim, jak mam udelat.
>Kdyz zadam exec >/dev/stdout, tak misto na obrazovku pise skript do
posledne
>otevreneho souboru s tim ze zmizne jeho puvodni obsah.

Pavel Korensky - softwarove sluzby
tel.0452/621641 n.0603/233063
e-mail: pavel na korensky.cz