Projekt: prekodovavaci postak? [was Re: haky & caky]

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 8 14:36:29 CEST 1998

Ahoj!

> To neni potreba. Pine i elm (v kombinaci s metamailem) to v pohode
> zvlada. Pouzivat less ke cteni mailu misto pine nebo elm je trochu
> divny.

Ale? Nikdy jsi nevidel terminal ktery neumel hybat kurzorem?

> Porad nevidim to mnozstvi prace. Mam nainstalovany pine a taky pouzivam
> netscape a nemusel jsem delat zadnou praci navic. Snad az na ten pine
> v pripade neceskeho terminalu. Tam se musi zalest do setup -> config

Presne tak. Osobne pouzivam mutt. Patche ktere by umely korektne
zobrazovat hacky a carky na nehackovanych/necarkovanych terminalech
bych uvital. Nejlepe pomoci environmentove promenne CHARSET... Jestli
nekdo nema nic uzitecnejsiho na praci, prip. schani zapocet ci tak
neco, mohlo by se mu to vnutit... Kod pro prekodovani uz k dispozici
je (v programu zvanem forum a v mnoha dalsich), jde jen  to slusne to
integrovat s muttem.

[Sorry, ale ja to neudelam: a) mam rozdelanou praci v midnight
commanderu, b) mam zkouskovy, c) me cestina nijak moc
nezajima. Nadruhou stranu podporu poskytnu.]

Jo, delat to nejakym metamailem neni dobre, ten prohlizec MIMU co je v
muttu je schopnejsi a je vevnitr -> chova se konzistenttne.

								Pavel

--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+