Linux jako faxovy server

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Úterý Červen 9 08:17:09 CEST 1998

Pavel Satny wrote:

> jako
 Mozna trochu off-topic, ale take o faxu. Pouzivam mgetty+sendfax clekem
bez problemu proti Applixware. Mam vsak problem z modemy resp. s tim aby
modem korektne rozpoznaval FAX nebo DATA. Pokud nastavim fax only
faxovani funguje v pohode, v pripade nastaveni auto faxove volani neni
rozpoznano. Mate s tim nekdo nejake zkusenosti.
                          Dan

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na email.cz