Cestina "klasicky" ?

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Pondělí Červen 22 18:45:38 CEST 1998

Tak jo, na tuhle druhou verzi se da uz odpovidat ;)
Abych byl konkretni, jedna se mi spis o to, ze v kazde distribuci se velmi
casto sejdou nove zdrojaky aplikaci. Ty mivaji velmi casto nove features a
tak je potreba aby si nekdo dal praci s pocestenim. To ze aplikace csato
prebiraji locales a neni tedy treba nikterak slozite upravovat, to je vec
druha.
to ze jsou jiz udelane locales vim, nicmene jsem se jeste nesetkal s
jedinym kompletnim balikem. Vzdycky jsem musel stahnout nekolik baliku, z
toho pouzit neco, z onoho neco jineho. Pak jsem se dohrabal k rozumnemu
pocesteni systemu.
Dale bych videl jako dulezite umoznit pristupovat k pocestenemu systemu i
prez pocesteny telnet, (ale to je pokud vim reseno na www.cestina.cz) a pak
jsou problemove fonty. Sice uz jsou nektere fonty v ceskych verzich a pro
praci mi to sstaci, ale prave ted se mi trosku hadaji finty postscriptu na
tiskarne a v texu.
Potom, kdyz by se podarilo vse zabalit do jednoho baliku verim, ze by nebyl
problem prosadit pocesteni do distribuce primo.
Sam to opravdu nechci delat, a to ze 2 duvodu.
1) nemam cas... A kdo ho ma.
2) nepracuji na linuxu, ale na FreeBSD. Sice je tam hromada veci stejna,
ale pochybuji, ze by to bylo uplne totez.

CSLUG jsem jmenoval jako jedinou znamou instituci zabyvajici se linuxem a
nenapada me jina organizace, ktera by mohla fungovat jako sjednocujici
clanek hromady usili a potencialu.
Sam jsme si predstavoval, ze CSLUG ma nejakou stranku s nejruznejsimi
aktivitami a s moznosti pripojit se k te ci one aktivite. Proste jsem
myslel ze CSLUG je od toho, aby sdruzil programatory administratory a
uzivatele a zameril svoji cinnost na 2 zakladni veci:
1) pomoc slabsim uzivatelum linuxu
2) Oprava a pripadny vyvoj (a protoze je to cslug, tak ceho jineho nez
ceske podpory)

Ted to vypada jako bych byl desne zaujaty proti tem, kdo se snazi neco
delat. Neberte to prosim jako utok na CSLUG, ja si naopak moc vazim tech,
co se snazi pro uzivatele neco delat a rozhodne nechci nikterak snizovat
jejich praci. Diky jim. Vzdyt kdyby mi nekdo neukazal jak se s linuxem
pracuje, vedel bych take houbelec.

Andilek

--

     Ondra Koutek                     andilek na sh.cvut.cz
   Uceni je nedokonaly algoritmus jak vyrobit vstupni data