fonty type 1

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Pátek Březen 6 09:48:41 CET 1998

(viz

> Nejake fonty mam take na LINUX-CZ, zda maji spravny encoding vector
> nevim,
> ale tisknou mi z StarOffice cesky :-) a jsou snad free.
> http://ova.comp.cz/linux/ftp/fonty-cz/X11-cz-Type1-02.tgz
> http://ova.comp.cz/linux/ftp/fonty-cz/fontmap.gif

Podle mého zkoušení včera, některé fonty z tohoto balíku mají správný
encoding vector a některé ne.
Z balíku X11+GS-cz-Type1-01b.tgz nemá ev.správně asi žádný. Otázka je jak
se StarOffice chová při tisku. To jsem nezkoušel, protože SO 3.1 mě v RH
5.0 nefunguje - hlásí segmentation fault při spuštění instalačního programu
- nevíte někdo proč?

Já jsem zkoušel Applixware. V konfiguračním souboru Applixwaru se dá
nastavit, zda při tisku se použije ev. latin1 nabo latin2 pro každý font
zvlášť, opět viz LN asi 1/98.

Fonty Type 1 pro Applixware s ev latin2 leží na ftp.ipex.cz/pub ...., +
odpovídající rastrové fonty ISO-8859-2-X11-......biznet....rpm. S těmi
funguje v Applixware asi 8 různých druhů písma česky.

Rudolf Ulč
rudolf.ulc na oku-st.cz