fonty type 1

Ales Vostrak sitourcz na sitour.anet.cz
Pátek Březen 6 12:27:56 CET 1998

=?ISO-8859-2?Q?Rudolf_Ul=E8?= wrote:

> (viz

> Podle mého zkou¹ení vèera, nìkteré fonty z tohoto balíku mají správný
> encoding vector a nìkteré ne.
> Z balíku X11+GS-cz-Type1-01b.tgz nemá ev.správnì asi ¾ádný. Otázka je jak
> se StarOffice chová pøi tisku. To jsem nezkou¹el, proto¾e SO 3.1 mì v RH
> 5.0 nefunguje - hlásí segmentation fault pøi spu¹tìní instalaèního programu
> - nevíte nìkdo proè?
>
> Já jsem zkou¹el Applixware. V konfiguraèním souboru Applixwaru se dá
> nastavit, zda pøi tisku se pou¾ije ev. latin1 nabo latin2 pro ka¾dý font
> zvlá¹», opìt viz LN asi 1/98.

> [...]

 Bohuzel obavam se,ze nemate pravdu. Prave tyto fonty jsem pouzil, pri
testech na pouziti spravnych iso8859-2 fontu. Zadnlive vse fungovalo,ale
pozdeji jsem zjistil, ze se nepouzivali Type1 fonty, ale jine stejneho
jmena. Po dalsim zkoumani jsem prisel na to, ze Xserver neumi spravne
pracovat s fonty iso8859-2. Zatim jeste nevim proc. Zahajil jsem
zkoumani zdrojovych kodu Xfree. Pokud mate nekdo zkusenosti a funguji
vam fonty Type1 v kodovani latin2 pod Xfree tak se mi rposim ozvete.

PS: Velice dekuji panu Olaskovi za vyborny clanek o postscriptu v LN.

                                      Daniel Smoilk
                                  smolikdan na email.cz