RedHat Linux/Glibc (Was: Re: CD RH 4.2)

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Květen 4 10:57:35 CEST 1998

On Sun, 3 May 1998, Petr Snajdr wrote:

> Vse se poradne vyzkouset neda. Nejsou lidi :-(, ale
> na druhe strane nejake zakladni otestovani alespon zakladnich vlastnosti
> kazdeho baliku by to prece jen chtelo.

> Dobre, na tom, ze tim nekdo utrpi jsme zajedno.
> Rozdilnost nazoru je v tom, ze ja si nemyslim, ze by
> to "odnesl" jen RedHat,ale primo Linux a free software obecne.
> Vysvetli nejakemu "Windowsakovi", ze treba ten Mars_NW
> neni problem treba Linuxu, ale jen horke jehly
> nejake firmy v USA, ktera to pred vypustenim poradne
> neotestovala :-(

Ja to zoberiem z inej strany. Pred casom som dost intenzivne sledoval vyvoj
glibc. Mal som svoj linux prerobeny na glibc este pred tym, nez vysiel tbird
(RH 4.9). A vsetko mi fungovalo. To znamena, ze mi fungovalo to co som
pouzival. Tiez vyvojari glibc si mysleli, ze vsetko funguje. Az potom, co
vysiel RH 5.0 a rozsiril sa, zistilo sa co este treba na glibc opravovat.
Vyvojari glibc v spolupraci s RedHat-om zacali horuckovite pracovat na
oprave chyb. Myslim si (A je to moj osobny nazor), ze v tomto pripade urobil
RedHat pre vyvoj a stabilitu glibc a free softu viac ako ktorakolvek ina
distribucia (Moj nazor je taky, ze keby nevysiel RH 5.0, tak sa glibc
dostane do sucasneho stavu tak o rok; nikto by ju nepouzival a vsetci by
boli spokojni.) Kazda distribucia, ktora pride po RH 5.0, uz pojde po
vysliapanej ceste a pokial su jej tvorcovia aspon trochu inteligentni, tak
sa vyhnu problemom, ktore uz vyriesili ludia z redhatu.

					jano

PS: K otazke pouzivania RH 5.0: Pokial ti vyhovoval stav pred glibc a je ti
lahostajny vyvoj free softu, mozes nadalej pouzivat RH 4.2. RedHat stale
udrzuje na ftp contrib pre libc5 distribucie.

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones