RedHat Linux/Glibc (Was: Re: CD RH 4.2)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Květen 4 16:46:43 CEST 1998

Petr Snajdr pise:
:
: Z toho jsem odvodil, ze takto utrpel pouze RedHat, ktery
: "vykoupil" svym utrpenim ( to mi neco pripomina :))))
: free software, ale to si nemyslim. Pokud utrpi RedHat,
: utrpi i free software tj. jiz utrpelo
: Paradoxni je, ze RedHat za 5.0 jiz inkasoval nekolik cen :-)
: Ono se to da pak tezko posuzovat :-)
:
	Myslim, ze RH5.0 ty ceny dostal pravem. Zejmena v oblasti
konfigurovatelnosti systemu je _hodne_ daleko pred konkurenci
(myslim zejmena prechod od konfiguracnich souboru ke konfiguracnim
adresarum, aby se daly davkove pridavat dalsi sluzby, kickstart,
AnotherLevel, ...).
: >
: > Ale takovyto pristup muze mit pouze jednotlivy uzivatel a nikoli
: > tvurce distribuce, jejiz uzivatele mohou byt tim, ze tvurce nezaradi
: > jednu z novych "featur" primo do distribuce, poskozeni.
:
: Promin,ale to mi az prilis pripomina Microsoft. Ti taky
: zaradi more "featur" a pak to jeste rok ladi a chytaji
: zakladni chyby. To je opravdu ucelem? Ja osobne pred timto
: prcham od Windows. Jeste tak pred tim prchat od Linuxu :-)
: To prece nemuze byt pravda ;-). Uzivatele mohou
: byt daleko vic poskozeni tim, kdyz tvurce vypusti nestabilni
: vytvor. Mylim se?

	Mylis. Precti si nekdy Cathedral and the Bazaar. Ucelem
Bazaar-style vyvojoveho modelu je skutecne delat co nejcastejsi
release a tim umoznit co nejsirsimu poctu lidi, aby mohli hledat
a opravovat chyby. A to je to, cim RedHat 5.0 nejvice pomohl
free softwaru, zejmena pak glibc.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/