Linux na notebooku

Michal Fadljevic fadl na corpus.cz
Úterý Květen 12 15:46:35 CEST 1998

> rezimu se mi rozbehl, nicmene nejsem schopen rozbehnout sit a X. Prosim
> Graficky adapter: NeoMagic MagicGraph 128XD, 2 MB RAM

Pekny den,
pred nekolika mesici jsem si kupoval notebook a hlavni kriterium jsem
si (krome rozumne ceny) dal samozrejme aby sel Linux + Xwin.

Bohuzel jsem narazil na jinak velmi pekny (a levny) notebook, ktery
mel prave tenhle chipset NeoMagic... Hodne jsem hledal
http://www.neomagic.com a X-Free86 ale firma Neomagic je zrejme
v podruci jiste nejmenovane firmy {:) Daji se sehnat ruzne ovladace
pro W96/WNT ale pro Unixy ne. V dokumentaci k XFree86 se pravi asi
dva radky o tom, ze:
'protoze firma neuvolni casovani a popis programovani chipu, neni
podporovana.'

Jako (prijemny) vedlejsi efekt je, ze jsem se (za 2dny) naucil pocitat
casovani X serveru. Ale tuhle mrsku jsem rozbehl max na 640x480...
Pak uz to blika,mihota a poskakuje a tak...

Nakonec jsem sehnal jiny NB s daleko rozumnejsim chipsetem {:) - Cirrus
Logic, a ten je v pohode...

Je mi lito, ze jsem Vas asi nepotesil.
S pozdravem
Michal

--
Michal Fadljevic (fadl na corpus.cz) +420/2/701-719