Prokleti zvane neomagic [was Re: Linux na notebooku]

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Květen 13 00:04:22 CEST 1998

> Pekny den,
> pred nekolika mesici jsem si kupoval notebook a hlavni kriterium jsem
> si (krome rozumne ceny) dal samozrejme aby sel Linux + Xwin.
>
> Bohuzel jsem narazil na jinak velmi pekny (a levny) notebook, ktery
> mel prave tenhle chipset NeoMagic... Hodne jsem hledal
> http://www.neomagic.com a X-Free86 ale firma Neomagic je zrejme
> v podruci jiste nejmenovane firmy {:) Daji se sehnat ruzne ovladace
> pro W96/WNT ale pro Unixy ne. V dokumentaci k XFree86 se pravi asi

Pro unixy se ovladace sehnat take daji - MetroX jestli me pamet
neklame. Ale metroX jsou *drahe*.

> dva radky o tom, ze:
> 'protoze firma neuvolni casovani a popis programovani chipu, neni
> podporovana.'

Nechcete se nekdo nastvat a proste metroX nebo windowzi ovladace
vylouskat?

Druha moznost by byla takovy ten ovladac pres VBE 2.0 - v podstate do
linuxu prida maly dosemu. Mozna by to nejakym zazrakem chodilo...

								Pavel
PS: Protestni notu urcite poslete ;-).

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).