Linux na notebooku

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Úterý Květen 12 17:14:18 CEST 1998

    RD: Vazeni pratele, obavam se, ze jsem se zakousl do prilis velkeho
    RD: sousta, kdyz jsem si pro prvni seznameni s Linuxem zvolil jeho
    RD: instalaci na notebook. V radkovem rezimu se mi rozbehl, nicmene
    RD: nejsem schopen rozbehnout sit a X. Prosim dejte mi nekdo alespon
    RD: vedet, jestli je to s timto hardwarem vubec mozne nebo jestli
    RD: tudy cesta nevede... Postrceni spravnym smerem potesi.

    Linux: Red Hat 5.0 z knihy Pouzivame Linux
    Notebook: Acer P6300, iP166MMX, 64 MB RAM
    RD: Graficky adapter: NeoMagic MagicGraph 128XD, 2 MB RAM
    Displej: TFT 1024x768
    RD: Sitovy adapter: Planet ENW-3501 PCMCIA

Pokud je sitovy adapter kompatibilni s NE2000, tak by to melo po
zkompilovani PCMCIA podpory chodit. Horsi je to s tim grafickym
adapterem NeoMagic. Tento chip nyni pouziva dost levnych notebooku, ale
kvuli neposkytovani technickych informaci nejsou k dispozici
ovladace. Narazil jsem na tento problem napr. i u notebooku Quartana
880/890, ja mam nastesti jeste starsi model 870, ktery mel jeste chip
Cirrus Logic. Muzete zkusit poslat firme NeoMagic "protestni notu". Kdyz
to udela hodne lidi, tak se nad tim treba zamysli.

S pozdravem

--
Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.