Pri instalaci RH5 nejde primountovat NFS server s distribuci

Petr Kyzlink kyzlink na math.feld.cvut.cz
Pátek Květen 15 13:01:44 CEST 1998

On Fri, 15 May 1998, Zdeněk Mazanec wrote:

> na muni neni exportovan, sunsite obcas blbne a navic vyzaduje reverzni
> zaznam v DNS

Reverzni zaznam mame a Slackware ze sunsitu se montuje naprosto v poradku.

> Hmm. Zkuste to pres ftp, pokud trvate na NFS, poslete mi ip stroje, ja vam
> to vyexportuju u sebe.
> Zdenek Mazanec
  Dekuji za nabidku, ale zkusim to pres ftp. Jenom nas zarazilo, ze ten
Setup neumoznuje ziskat prompt abychom se mohli porypat v tom, co neni v
poradku. Pro nas jako administratory by byla takova moznost vhodna a
Slackware ji umoznuje. I kdyz uznavam, ze pro zacinajiciho uzivatele je
setup Redhatu pritulnejsi

Petr Kyzlink, CVUT, katedra matematiky