Linux jako komunikacni server

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Květen 26 16:07:39 CEST 1998

Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> Stroj k dispozici: 486DX/33, 8MB RAM, disk nejspis 80MB. Graficka
> karta Hercules (nemuze byt tady problem)? Lze ukecat vetsi disk,
> zbytek tezko (kdyz uz nadupana masina, tak s NTckama, pravil sef).

8MB pro sitovy server? To je surovost. a ten 80MB disk bude asi taky
pekne pomaly.

Jinak mozna odpovedi do konference, treba by z nich sel udelat takovy
pekny tutorial, ne?

Linux Internet server

				Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+