HD error?

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Listopad 25 17:04:32 CET 1998

Michal Rada wrote:

> V cem bych videl reseni?
>     1. je mene pravdepodobne --- pribyla Vam nejaka pamet, se kterou se
> Vas board moc nemiluji.
>
>    2. - to pravdepodobnejsi --- Mate tam tech disku moc a mele se vam to
> tam. ---> Mit tam disky nejvyse dva (treba vetsi).

No nevim, ja mam v pocitaci disk jeden, pamet v jednom DIMM modulu a pise mi
to to samy. Pokud me pamet neklame, tak by se v archivu konference dalo na
toto tema neco najit a vzdycky byl problem v discich Seagate... Pouzivam to
presto dale, disk ma zar. dobu 3 roky, treba predtim klekne :-)... Je mi jen
lito te instalace a tech dat (asi budu zalohovat).

Zdravi
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek