Remote Exec etc..

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Říjen 9 11:40:16 CEST 1998

On Fri, 9 Oct 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Ta licence je trosku komplikovana. Zhruba lze rici, ze je volne k pouziti,
> neni-li vyuzivano k primemu vydelavani penez. Ale doporucuji ji precist.
> Ve verzi 2.0 je to pro jistotu jeste zamotanejsi.

Premyslel jsem jak svuj pozadavek na licenci nejlepe formulovat.
Co treba tak, aby takovy sw. mohl byt soucasti Debianu a
nebyl zarazen do non-free? :-)
	Rekneme , zer o necem co by neproslo timto filtrem
nechci vubec uvazovat. :))

> Jinak je pry rozpracovana implementace s GNU licenci. Ma nejaky divny
> nazev, snad psssh.

Jak je daleko? Kde se da najit?

> [o Secure RPC]
>
> Nekde na nejakem ruskem serveru je k nalezeni port na Linux majici
> tradicni unixovou licenci "jo, napsali jsme to, tady to mate a nechceme
> s tim mit nic spolecneho, jestli budou problemy."

Aha, takze to asi nebude taky to prave.

> Ze by vlada USA, vlajkove to lodi demokracie? ;)

No, jo, myslel jsem si to. Nektere veci nechapu.
Tato je jedna, kolonka "barva pleti" na zadosti o vizum dalsi atd.atd.

> Ja mam hlavne pochyby o tom, ze v TCL bude samo o sobe schopno
> zajistit dostatecnou bezpecnost.

> Mame si pripravit hasici pristroj? :)

To nevim :-), poznamenal jsem to spis jen tak k tomu TCL.
Nicmene (tradicne naivni) otazka: proc? :-)
Nebo jeste jinak: jak se tedy nejlepe  obejit bez hasicich
pristroju a neprekopat pritom celou koncepci
Linuxu/distribuce atd.?
	Trochu me stve, ze bezpecnost si resi kazda
aplikace sama (pokud mozno s root pravy). A vubec, ze
i veci na ktere root prava nejsou treba se delaji
nebo standardne musi delat s root pravy.

BTW: Zkousel jste nekdo v posledni dobe Linux privs?
Jak je to daleko?

S pozdravem
	Petr Snajdr