Diskuse: tisk

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Pondělí Říjen 12 13:15:53 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> [...]
 Vy myslite, ze se vyplati zabyvat se jehl. tiskarnami ?

 A co se Vam na ps nelibi? Vetsina programu ps standartne generuje.

> Co treba jak tisknout z programu? Generovat PostScript? Generovat src.
 To je to co take nevim. Asi se clovek musi naucit ps.
Jinak dle mych zkusenosti mi printcap nepripada zdaleka takovy problem
jako barevny tisk.  A lpd snad jde nahradit lprng, nebo ne ?

--
			Daniel Smolik
mailto:smolikdan na email.cz