Diskuse: tisk 4

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Říjen 13 07:15:54 CEST 1998

On 12-Oct-98 Leos Literak wrote:
> Podle mne by byla lepsi koncepce driveru a API. Tedy programy by zasilaly
> prikazy z API driveru, co presne ma tisknout. Ten by to ukladal do fronty
> a kdyz by prisel cas, prikazy z API by prevedl na ESC sekvence pro
> tiskarnu (nebo tak nejak). Preskoceni postscriptu by se tisk zrychlil
> a protoze by se to nemuselo konvertovat s PS zpatky, myslim, ze i kvalita
> by byla lepsi.
Fajn, to zni rozumne. Slo by k tomu zneuzit nejak jazyk PCL5 nebo je to
jeste horsi nez postscript? Mam na mysli, ze kazdy program, ktery by
chtel byt zarazen do kategorie tiskuschopnych by musel podporovat tisk
na PCL tiskarnu. No a pak uz jenom nejaky prekodovadlo (neco jako
ghostscript), ktere by PCL jazyk prevedlo do reci dane tiskarny.
Takze pak by /usr/lib/rhs/rhs-printfilters/ byly soubory PCL5toEpson9,
PCL5toDeskJet apod.
Je to stejne hloupe jako s tim ghostscriptem nebo lepsi nebo jsem uplne
mimo?

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language