TeX je FREE

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Pondělí Říjen 12 23:22:52 CEST 1998

    IZ> Tvrzeni, ze TeX je non-free, mi pripada jako dost velky
    IZ> GNU-fundamentalismus.

Dovoluji si upozornit, ze spravny GNU fundamentalista nosi TeX na
tricku, pod hlavu si vecer dava TeXbook a bavi se pouze s TeXu znalymi
TeXniky.  Na TeXu je totiz zalozen oficialni dokumentacni system GNU
projektu. :-)

TeX samozrejme free je.  (Neco jineho je CsTeX, ale ten dle mych
informaci take smeruje k free licenci.)  Mozna by neskodilo mene placat
a vice cist.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a