ISDN

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Středa Říjen 14 15:01:06 CEST 1998

Chtel jsem se zeptat na zkusenosti s kompilaci isdn4kutils-2.0.  Ja osobne
s tim dost zapolim (na RH5.1, jadro 2.0.35, gcc 2.7.2.3, glibc 2.0.7-19).
Problem jsem objevil v tom, ze zdrojaky includujou headery stridave z
"/usr/include/net" a "/usr/include/linux".  Prikladne soubor ppp_defs.h se
v techto dvou lokacich lisi.  S headerem z .../linux kompilace neprojde
(predefinovane symboly...) s headerem z .../net jde vsechno OK.  Temito
upravami (prepisovanim linux na net) jsem uspesne zkompiloval ipppd.
Jeste jsem ho ale nezkousel.

Meli jste take podobne problemy, nebo mam nekde nejakou musku?

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>
CLNet network administrator