ISDN

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Středa Říjen 14 15:27:03 CEST 1998

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***

On Wed, 14 Oct 1998, Libor Pechacek wrote:

> Chtel jsem se zeptat na zkusenosti s kompilaci isdn4kutils-2.0.  Ja osobne
> s tim dost zapolim (na RH5.1, jadro 2.0.35, gcc 2.7.2.3, glibc 2.0.7-19).
> Problem jsem objevil v tom, ze zdrojaky includujou headery stridave z
> "/usr/include/net" a "/usr/include/linux".  Prikladne soubor ppp_defs.h se
> v techto dvou lokacich lisi.  S headerem z .../linux kompilace neprojde
> (predefinovane symboly...) s headerem z .../net jde vsechno OK.  Temito
> upravami (prepisovanim linux na net) jsem uspesne zkompiloval ipppd.
> Jeste jsem ho ale nezkousel.

> [...]

Abych pravdu rekl, uz si presne nepamatuju, co z kompilace isdn4kutils
proslo a co ne, ale vim, ze s tim byly problemy. Nicmene ty dulezite veci
jely (pro me dulezite) a o zbytek jsem se nezajimal.
Budu se snazit rozchodit nejakou web stranku na tema ISDN a linux, ale
jsem ted hodne busy. Sam bych byl rad kdyby to bylo bez problemu ... :(
Shromazdoval bych tam veci, ktere chodi, pripadne navody jak na ne.

S pozdravem
Lukas Macura