ISDN

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 15 09:14:04 CEST 1998

On 15 Oct 98, at 9:00, Lukas Macura wrote:

Jen tak na okraj.

> 3) Co se tyce rychlosti .. jakykoliv stroj by IMHO klekl, kdyz by mel
> prevadet 30 kanalu po 64kbitech na "analog", emulovat analogovy modem a
> soubezne s tim to delat jeste naopak. Ale bylo by to nutne vyzkouset.
> Na tohle bych videl jine reseni:
> Zakoupit od Telecomu pripojku PCM30, ktera ma 30 analogovych kanalu a na
> jeji konec napichnout nejake zarizeni, ktere umi techto 30 kanalu prevest
> na nejaky rozumny komunikacni format (je v nem 30 modemu).
No neco takoveho by mel umet microcom cosi cosi, ale pocitejte od 250 000 vyse.

Cislo volajiciho muzete mit i na "normalni digitalni" ustredne. Neco se za to plati,
ale telekom to umi. Na Vasi stranu telefonu se ale pridava nejake asi ne
prave levne zarizeni.

> No tohle v Linuxu samozrejme jde, ale obe strany musi mit ISDN modem ...
Jde to i s analogovym, je na to nejaka zakladni podpora v diald.

Tomu ze neco takle usetrite neverim ani nahodou, tohle se pouziva
spise tak, ze se necha modem nahozeny a poklada se tesne pred
impulsem, aby se nemuselo znovu otevirat spojeni pri dalsim
pozadavku, ma to samozrejme smyl jen tam, kde jsou impulsy rozumne
ridke. Na tech max. 6 minut u telekomu.... nevim nevim....

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Linemu beranovi je tezka i jeho vlastni vlna.