ISDN

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Čtvrtek Říjen 15 09:34:42 CEST 1998

> No neco takoveho by mel umet microcom cosi cosi, ale pocitejte od 250 000 vyse.

Nejen ten, mozna by se dalo sehnat i neco levnejsiho, ale za babku to
urcite nebude :)

> Cislo volajiciho muzete mit i na "normalni digitalni" ustredne. Neco se za to plati,
> ale telekom to umi. Na Vasi stranu telefonu se ale pridava nejake asi ne
> prave levne zarizeni.

Ano, vim o tom, ze je to mozne, dokonce existuji i modemy, ktere si to
cislo umi na strane ucastnika zjistit, ale nevim nic o jejich cene. Taky
jsem do ted nevedel, ze telecom vubec neco takoveho pro ucastniky dela.
Donedavna to fungovalo jen interne mezi ustradnama.

> Jde to i s analogovym, je na to nejaka zakladni podpora v diald.

Jak jsem uz rekl, se stavajici analogovou siti a pulsni volbou by to byla
sebevrazda. Pokud impuls trva 6 minut a mi bude 3 minuty trvat, nez se
spojim .. Neco jineho je tonova volba, ale stejne trva strasne dlouho nez
si pokecaji modemy a spoji se. Pokud to tedy jde i s analogovym ucastnikem
na druhe strane, ja bych to nedelal.

> Tomu ze neco takle usetrite neverim ani nahodou, tohle se pouziva
> spise tak, ze se necha modem nahozeny a poklada se tesne pred
> impulsem, aby se nemuselo znovu otevirat spojeni pri dalsim
> pozadavku, ma to samozrejme smyl jen tam, kde jsou impulsy rozumne
> ridke. Na tech max. 6 minut u telekomu.... nevim nevim....

Taky si myslim, ze toto neni cesta k setreni ..

S pozdravem
Lukas Macura