lokalizacia MUTTu

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Říjen 15 11:20:52 CEST 1998

On Thu, 15 Oct 1998, Martin Keseg - Sun Slovakia - SE wrote:

> Neviem ci ste si vsimli ale mutt od verzie 0.94.12i vyrazne podporuje
> lokalizaciu a to pomocou tzv po suborov. Staci ak mate korektne nastavene locale
> a mutt na vas bude hovorit slovensky. Ma to vsak jeden hacik, treba aby niekto
> ten dany po subor vytvoril. Je to v podstate preklad anglickych hlasok do
> slovenciny/cestiny. Ja som sa s tym vcera trochu hral (len tak o zabavy, ze ako
> to bude vyzerat ked mi mailer zahlasi "Nova spravna v priecinku" atd.)

 Pro uzivatele zvykle na anglictinu, to bude ze zacatku nezvyk. Na druhou
stranu je nikdo nenuti to pouzivat. Staci jen nastavi promene prostredi.

> Moje otazky:
> 1. Robi na tom niekto zo .sk || .cz ?
Pokud vim tak ne.

Me by zajimalo, jestli existuje nejaka stranka o tom jak a co se preklada
do slovenstiny. Neco jako
http://www.inf.upol.cz/~michlv/gnu-loc.shtml.

> 2. Dobre je prelozit aj klavesove skratky (napr. doteraz m(create mail) prelozit
> ako s(sprava)

No jak se to vezme. Pokud je mozne predefinovat i ty klavesy v programu
(ne pouze ve zpravach, pak ti nic nebrani). Pokud by to slo pouze ve zpravach
tak je musis udelat tak, aby bylo uzivateli jasno, co ma zmacknout.

> Neviem nakolko sa mi to bude chciet dokoncit ale mozno sa mi to aj napriek mojej
> lenivosti podari. Nasledny .po file by som poslal sem na pripadnu diskusiu pre
> tych, ktory poznaju nasu matercinu dovernejsie.

Jeste bych ten katalog take poslal do sk na li.org (pokud takova konference
existuje).

					Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *