editor pro dipl.praci

Rudolf Jaksa jaksa na neuron-ai.tuke.sk
Čtvrtek Říjen 15 20:32:58 CEST 1998

este nebol spomenuty latex2html, s ktorym sa da vystvit pripadna LaTeXova
diplomka na webe tak, ze vyzera ako by bola robena pre web ...

inac, cital som niekde ze v poslednom case sa da pozorovat ustup od pouzivania
wordprocesorov na ukor textovych editorov, tam to pripisovali emailu, ale mozno
by sa to dalo zovsebecnit na to, ze eloktronicka forma "vitazi" nad papierovou

... nikdy mi neslo do hlavy preco pouzivat na monitore fonty urcene pre papier,
ked existuju fonty optimalizovane pre monitor ... mam pocit ze samotna
myslienka WYSIWYG je nie celkom dobra a chcela by nejake korektury

(Ja som pisal diplomku v plainTeXu a druhy den som uz v pohode pisal makra.
Ked som si po case prvykrat (a posledny) sadol k Wordu tak som druhy den bol
este vzdy zaciatocnik, a kedze mi to vsetko co som napisal preskrtlo a zmazalo
tak som bol este vzdy na zaciatku (v nemom uzase) ...  Inac, na plainTeXu bolo
krasne to ze nebol taky tvrdohlavy ako LaTeX, teda nebol vobec tvrdohlavy, to
je feature LaTeXu, ktora sa ale, priznajme si, v konecnom dosledku aj hodi ...)

	Rudo