co rikate na AFS pro Linux ?

Adam AHA Hauner aha na pinknet.cz
Pondělí Říjen 26 20:29:22 CET 1998

On Mon, 26 Oct 1998, Jiri Masik wrote:

> O jakem AFS jste slysel, ze bude volne v jadre? Transarc poskytuje
> zdarma binarky klienta pro linux, pokud jiz vlastnite licenci pro
> jinou architekturu. Arla sice volne siritelna je, ale ze by dospela do
> stavu, kdy by mohla byt soucasti stabilnich jader, to se mi nezda.
> zkousel jsem asi pred mesicem verzi 0.12.

Nechci se jako naprosty laik prilis motat do vasi diskuze, ale mam pocit,
ze AFS (jakozto distribuovany file system) bezi na Webnetu (sit ZCU) a to
i na Linuxovych stanicich. Pokud chcete blizsi informace, zkuste
kontaktovat Kubu Urbance (urbanec na lps.zcu.cz nebo cuba na pinknet.cz), bude
schopen vas blize odkazat.

Pokud jsem uplne mimo, nahazejte kameny =)
                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha na pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--