co rikate na AFS pro Linux ?

Miroslav Ruda ruda na ics.muni.cz
Úterý Říjen 27 12:26:34 CET 1998

 Jiri Masik <masik+jiri na nc25.troja.mff.cuni.cz> writes:
> [...]

Transarc prave ohlasil beta port AFS 3.5 na linux i se serverovou casti.
Melo by to bezet na jadru 2.2. Ale samozrejme to bude za penize.

Arla je free implementace AFS, (zatim) jen klientske casti.

Ani jedno z toho nebude soucast kernelu 2.2, to si nejspis autor otazky
plete se systemem Coda.

Souhlasim s tim, ze Arla je (?zatim?) daleko mene stabilni, ale tech padu
AFS od Transarcu neni az tak moc. Me se cas od casu povede nekonzistence
cache, nic vic.

Ten novy port se bude prodavat i zvlast.

Myslim, ze tady puvodni autor myslel Codu, naslednika AFS. Coda je soucast 2.1
kernelu a bude soucast i 2.2. Ale je daleko rozezranejsi, pomalejsi, vyvijena
jen jednou skupinou na CMU a je jen pro Linux a {Free|Net}BSD.

--
                                     Mirek Ruda