Nejde mi kompilace MySQL a nefunguje PHP3

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Říjen 27 10:18:22 CET 1998

Oto Buchta wrote:
> Jiz nekolik dni se pokousim rozjet zde velmi propagovanou kombinaci
> Apache, PHP a MySQL.
> Stahnul jsem si apache-1.3.3, php-3.0.5 a mysql-3.21.33b.
> Postupoval jsem podle navoduuu.

Ktereho???
> Dobre, rekl jsem si. Zkusim zatim apache+php jako modul.
> Prelozim php jako modul, prelozim apache s modulem php3,
> prekopiruju httpd do /usr/sbin , do srm.conf pridam
> AddType application/x-httpd-php3 .php3 ,
> restartuju httpd
> a netscape mi soubor s priponou .php3 chce ulozit na disk jako neznamy
> MIME-type.
> Ted prave zkousim prelozit php jako cgi, to snad pujde.

Ja instalil MySQL z binarni distribuce. Vse vpohode. Jen tak. Kompilaci
apache jsem udelal presne jak je nepsano v INSTALL pro PHP. Apache 1.3
totiz pri kompilaci pouziva prefix, ktery urcuje, kde bude server root
apache. Predpokladal; bych, ze server root je nekde jinde3, nez jse ho
posadil vy, a apache pouziva jiny srm.conf, ve kterem prislusny radek
chybi.

Honza

--