Nejde mi kompilace MySQL a nefunguje PHP3

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Úterý Říjen 27 14:55:16 CET 1998

Dne Út, 27 říjen 1998 jste napsal(a):

>Ktereho???
Spis Kterych?
INSTALL-SOURCE v /usr/src/mysql
a INSTALL v /usr/src/php-3.0.5

>Ja instalil MySQL z binarni distribuce. Vse vpohode. Jen tak.

Binarky jsem taky rozchodil. Ale jak Vam slapalo ceske trideni? Mne ne.

>totiz pri kompilaci pouziva prefix, ktery urcuje, kde bude server root

A ja porad, co znamena --prefix=/www . A ono tam ma byt
--prefix=/etc/httpd/conf !!!!

Diky za nakopnuti, to bude asi pro ten apache ono.

Telcontar

P.S.: Ta kompilace mi tuhla i pri PHP, mely problemy se strukturou DIR, ale
protoze na druhem stroji, na kterem jsem MEL zdrojaky jadra nesmazane pomoci
rm -r /usr/src/linux,
jsem PHP v pohode zkompiloval, takze budu predpokladat, ze zvladnu i zdrojaky
mysql.