RH pridani modulu ppp: unresolved symbol

Středa Říjen 28 01:17:36 CET 1998

Pro zavadeni modulu pouzivejte prikaz modprobe, zajisti vam automaticke
natazeni modulu, ktere jsou pro uvedeny modul potreba (napriklad vfat
potrebuje fat, apod.).

[...]
--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution