stabilita x

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Středa Říjen 28 18:42:38 CET 1998

HW:
i P/II 233MHz (66MHz bus)
64 MB SDRAM
karta Creative  schipem GD 5465 a 4M RAM
RH 5.1

vytuhne to totalne, nereaguje na zadne klavesy, na mys (kurzor na obrazovce
je ale ani se nehne, potvora)
obcas si chrochtne HD ale jinak nic (obvykle je v nejake otevrene aplikaci
zkomoleny nejaky radek textu - horni pulka pismen ustrelena o nekolik mm
stranou....) vydrzel jsem jednou cekat, jestli se neprobere sam asi 1/4
hodiny, ale pak jsem to vzdal - pomohl jen tvrdy reset.
Vzhledem k tomu, ze jsem v tomto zacatecnik, tak bych sam usuzoval, ze jsem
nekde udelal nejakouchybu, nez nejake problemy s HW