konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Září 1 15:45:07 CEST 1998

V poslednim dopise Oto Buchta pise:

> Ježišmarjáááááááááá!!!!!!!!!!!!!!
> Lidi, neblázněte!!!!
> Grafická instalace Wcokoli je hrůza, která zabýrá spustu času při neustálém
> přebootovávání atd atd atp.
> Nač je sekretářce instalace v grafice, když s instalací stejně přijde za někým,
> kdo umí něco jiného než Word.
>
> Tuto instalaci bych plně založil na Yenyově i386-cs, akorát stačí přepsat
> několik řádků v XFConfig v instalačním RPM X-u, nastavit už dopředu Locales na
> češtinu, pri instalaci použít Stanovo XKB-czsk-Forcedim-0.03 a ucw-cs a nechat
> nabootovat v rc.5 kdm a vše běží tak, jak má.

> [...]

no az tohle bude tak jeste nejaky argument pro zakazniky. ale pokud to takto
bude, uz by to asi slo. jenze - udela to nekdy nekdo takto a do takovehoto
stavu ? ja myslim, ze ne.....

navic bych to potom nenazyval RH5.1 ale Cesky Red Hat 5.1 ci nejak jinak....
aby bylo jasne, kdyz clovek napise, ze ma RH5.1 a ze ma CRH5.1, aby se
poznalo, co vlastne ma nainstalovano.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63