konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Čtvrtek Září 3 16:04:26 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, Milan Sorm wrote:

> no az tohle bude tak jeste nejaky argument pro zakazniky. ale pokud to takto
> bude, uz by to asi slo. jenze - udela to nekdy nekdo takto a do takovehoto
> stavu ? ja myslim, ze ne.....
>
> navic bych to potom nenazyval RH5.1 ale Cesky Red Hat 5.1 ci nejak jinak....
> aby bylo jasne, kdyz clovek napise, ze ma RH5.1 a ze ma CRH5.1, aby se
> poznalo, co vlastne ma nainstalovano.
>
> milan

To je presne ono! Czech-RH5.1, aby bylo jasne receno "zde funguje cestina
beze zbytku". Ale co jsem si precetl, tak na Installfestu v Brne (kde jsem
bohuzel nebyl, snad to priste napravim), CDcko s RH5.1 a fungujici
cestinou bylo k videni, ne?

						S pozdravem
						    Lukas Horalek,
						    HN, Economia, a.s.