konkurenceschopnost Linuxu

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Čtvrtek Září 10 18:27:46 CEST 1998

    IZ: Milan Zamazal wrote:
    ::  Tak tak, je jednodussi pouzit spellchecker nez busit do
    :: klavesnice dvakrat pomaleji a naucit se pravopis. ;-)

    IZ: Opravdu myslite, ze pomalym psanim se clovek ubrani preklepum?

Ne clovek se neubrani preklepum, ale pri samotnem psani se neubrani ani
gramatickym chybam. Vadi-li mi, ze se v mem dokumentu objevi preklepy,
melo by mi take vadit, ze se v mem dokumentu vyskytuji hrubky. A ty
vam spellchecker stejne neodstrani. Takze pisi-li dokument alespon
trochu vyznamnejsiho charakteru, mel bych si ho po sobe precist. Proto
jsem zatim ani pod Win nikdy spellchecker neuplatnil, nebot by to byl
treti pruchod (presneji druhy: 1. psani, 2. spellchecker, 3. gramaticka
korekce), zatimco si bezne vystacim se dvema pruchody.

Puvodni prispevek je treba chapat jako varovani, aby se nam
spellchecker nestal omluvou pro nasi lenost zabyvat se spravnym
pouzivanim nasi materstiny. Takove varovani je podle meho nazoru
opravnene, ale neni to mineno tak, ze by prace na spellcheckeru byla
mrhanim casu. Nicmene neni vyznam spellcheckeru dobre precenovat a jeho
pouziti podle meho nazoru neni dostatecnym argumentem pro editor pod
Windows - byt vybaveny spellcheckerem.

S pozdravem

--
Pavel Hanak