Jak se Vam tiskne ?

Pavel Franc pfranc na PDNS.retia.cz
Pátek Září 11 10:40:34 CEST 1998

Dobry den,

> Ptam se proto, ze jsem neco cvicne vytiskl z Win$ a
> vysledek me prekvapil svou kvalitou, oproti bledym barvam z gs byly ty z
> Win$ o hodne zarivejsi.

nesouvisi tenhle problem s mody tisku, ktere HP definuje pro
tisk ve Win? Mam HP 690C a jeho ovladac definuje mody EconoFast,
Normalni a Nejlepsi (nebo tak nejak). Bohuzel jsem se nikde
nedocetl, o co presne jde, ale asi to bude neco jako tisk
v rozliseni 300x300 s malym mnozstvim inkoustu, 300x300 normalne
a 600x600 normalne. V Ghostscriptu si to samozrejme clovek musi
nakonfigurovat sam. Mohlo by to souviset s Vasim problemem?

Ja mam potiz spise opacnou: na zminene tiskarne HP DJ 690C tisknu
cernobile, ale v Ghostscriptu resp. v definicnim souboru tiskarny
nejsem schopen nastavit tisk s malym mnozstvim inkoustu, ktery
funguje prave pod Win. Kde a jak se tohle nastavuje? Nebo mam
nejake stare ovladace?

                                            Diky za radu
                                            Pavel Franc

Pavel Franc                        Retia, a.s.
Rokycanova 2583                     Semtin P-8
530 02 Pardubice              533 54 Pardubice
                               pfranc na retia.cz
(8.8.5/8.8.5) with SMTP id JAA09975;