Jak se Vam tiskne ?

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Pátek Září 11 11:39:04 CEST 1998

Pavel Franc wrote:

> [...]
> Normalni a Nejlepsi (nebo tak nejak). Bohuzel jsem se nikde
> nedocetl, o co presne jde, ale asi to bude neco jako tisk
> v rozliseni 300x300 s malym mnozstvim inkoustu, 300x300 normalne
> a 600x600 normalne. V Ghostscriptu si to samozrejme clovek musi
> nakonfigurovat sam. Mohlo by to souviset s Vasim problemem?
>
> Ja mam potiz spise opacnou: na zminene tiskarne HP DJ 690C tisknu
> cernobile, ale v Ghostscriptu resp. v definicnim souboru tiskarny
> nejsem schopen nastavit tisk s malym mnozstvim inkoustu, ktery
> funguje prave pod Win. Kde a jak se tohle nastavuje? Nebo mam
	No, ja mam take tiskarnu HP690C a musim rict, ze jsem
s tiskem nejakou tu dobu zapasil. Nejdrive jsem srovnanim PCL
prikazu prisel na to, ze je z nejakeho nepochopitelneho duvodu
u serie 6xx tiskaren zmenen prikaz ovlivnujici kvalitu tisku
(ted si nevzpomenu jaky to byl, tiskarnu a manualy mam doma).
Takze jsem si prohlidnul zdrojaky ghostscriptu a provedl malou
upravu. Protoze mi tiskarna tiskla hlavne fotografie) porad tmave,
sehnal jsem si file gamma.ps a ejhle, tisk vypada skoro jako z
windows.
Pokud by byl zajem, muzu dat k dispozici upraveny ghostscript
ve formatu rpm.

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz

| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |
| Dolejskova 5, Praha 8, Czech Republic |  fax:    +420-2-858 4695  |