Textovy glint aneb jak instalovat Debian

Pátek Září 11 11:39:31 CEST 1998

Cejka Rudolf napsal:
> [...]
> byly nainstalovany - bez znalosti sbin adresaru. Jenze potom
> nepredpokladam, ze pro instalaci budu muset sbin adresare nastavit.
>
> : kdyz se pusti deselect, tak se tam objevi jakasi obrazovka
> : a na ni jsou takove pismenka :-) a kdyz si je clovek precte
> : tak napriklad zjisti: (v helpu ke keystrokes)
>
> Spis slo o to, ze jsem byl zmateny z mackani klaves [Space], [Enter], "."...
> System jsem pri prvnim setkani s dselectem proste nenalezl (i [F1] jsem
> zkousel). Byl jsem sam? Chyba je ve mne. Neni to jen muj problem?
> Chyba je v dselectu a melo by se neco zmenit.
pracuje se na tom - vyvojarum Debianu se taky moc nelibi, ale nez bude
hotov apt (ne instalacni metoda - ta uz celkem de - pouzivam jo pro upgrady,
ale graficka nadstavba (console i X)), chce to pouzivat dselect nebo rovnou
dpkg :) - nebo apt intall <balik> - nezky vypise, co je jeste preba
nainstalovat, pocka na potrvzeni, stahne ze site (CD, ..) a nainstaluje.
> : Podle meho je Unix stale jeste spise pro "zasvecene" nez pro samouky :-)
>
> A jak se tedy muze nekdo stat "zasvecenym"?
tezko

A tim bychom mohli nad uzavrit diskusi o dselectu. Ne?

				Petr Cech
P.S. mrknete se na ucw-cs balik pro debian
V puvodnim mailu chybela adresa
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~cech/debian/files/ucw-cs*.deb