Cesko/anglicky slovnik

Pondělí Duben 19 09:28:45 CEST 1999

Myslim, ze nejjednodussi by bylo ziskat souhlas nejakeho
vydavatele/vlastnika prav na existujici slovnik, ze muzeme pouzit napr.
10, 20, 45, 75 procent jeho slovni zasoby (jako reklamu). Nikdo nam
nezabrani, abychom takovouhle smlouvu poridili s vice autory a pak mame
slovnik - legalni - nasich snu.
Vysledne dilo by obsahovalo odkazy na prislusne "papirove/placene"
originaly. V tom bych nevidel nic divneho/neakceptovatelneho.
Zajimavy projekt pro CZLUG ;-) ...

PC wrote:

> Myslim, ze by se dalo polemizovat i o tomto nazoru.
> Specificke slovni spojeni, nebo fraze, je predse take vlastnost jazyka -
> clovek se tuto skutecnost nejdrive nekde dozvedel (pravdepodobne v jinem
> slovniku, nebo v kurzu kde se zase jine slovniky/ucebnice pouzivalu) a pak
> ji pouze napsal do databaze nebo jineho dokumentu.
[...]

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution