Cesko/anglicky slovnik

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 19 10:32:26 CEST 1999

On Mon, 19 Apr 1999, Petr Kolar wrote:

>    Ja bych to tak optimisticky nevidel. Slovnik neni jenom seznam dvojic
> slov, ale jsou tam i slovni spojeni, fraze, atd., ktere z nej podle meho
> nazoru autorske dilo delaji.

Pripojim nazor ze zakladniho vyzkumu. Kdy ve SVEM dile pouziju
poznatky nekoho jineho, MUSIM jej radne ocitovat! To samo o sobe
postacuje. Jestlize do sveho slovniku napisu, ze jako prameny
jsem pouzil nasledujici jine slovniky, musi to stacit.

Prehnana snaha nikoho neosidit vedla i k citaci:
"personal communication in an elevator" :-)
Na druhou stranu existuji i svine, ktere vlastni data
(coz je jedna z nejdulezitejsich veci pro delani zakladniho vyzkumu)
a ta data daji jen za spoluautorstvi publikace.

Ted koukam do jednoho a/c slovniku a tam cesky autor cituje
jen Webstera a Hornbyho a spol., ale zadny jiny a/c slovnik!
| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |