Cesko/anglicky slovnik

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Pondělí Duben 19 17:20:07 CEST 1999

|Tak uplne nesouhlasim (taky delam zakladni vyzkum ;-)). Rozsahlejsi
|doslovne citace z ciziho dila (cele odstavce a pod.) vyzaduji souhlas
|nakladatele. Pri pouziti cizich myslenek, ale vlastnich slov nebo pri
|kratkych citatech (jedna veta) opravdu staci citace. Alespon tak je to v
|mem oboru (neurovedy).
|
|Petr

Mno pozor na to o cem se bavime ... pokud se jedna o kopii slovniku
neni sporu. Pokud se vsak jedna o vybrani seznamu ve tvaru
ustalene slovo(rceni)=vyznam, melo by byt podle me vse v poradku
jelikoz slovnik je od toho abychom z neho tuto informaci pouzili.
Nicmene to nic nemeni na etice veci.

                                      dabel